miercuri, 19 iulie 2017

YR8D/ De la Neagra - Sarului, la Messe Friedrichshafen

14.-16. Juli 2017
Messe Friedrichshafen

Timpul, evenimentele din ultima perioada, situatia financiara si nu numai, m-au dus doar cu gandul la o calatorie in Germania. pentru International Amateur Radio Exhibition 14.-16.Juli 2017. 
Surpriza mare a venit din partea lui YO8CLN - Ghita, care a suportat deplasarea, masa si cazarea pentru intreaga echipa de la YR8D. Zis si facut, miercuri dimineata la ora 08, am plecat de la Neagra - Sarului, spre Friedrichshafen -  Germania.



Calatoria a fost una lunga, obositoare, dar foarte placuta, odata iesiti din tara, drumul parcurs devine o placere si nu o povara. 




Joi in jur de ora 11, am ajuns la Friedrichshafen. Noaptea nu am calatorit, practic tot drum a fost parcurs in timpul zilei. 
YO8CLN - Ghita, a tras tare sa fim joi dimineata in Germania pentru a opera in 10Ghz, cu expeditia organizata de radioamatorii din VK. Din pacate nu i-am auzit, povestea este mult mai lunga, nu are legatura cu noi, dar....nu i-am lucrat ...si atat :)))))

Locul de campare.....




Locul de campare este chiar langa Hala Zeppelin, am avut demostratii de zbor din 30 in 30 de minute.



Joi ne-am pentrecut toata ziua in camping.

Vineri 14 iulie 2017, prima zi de hamradio.... ora 09.

Stam la o coda de 50/ persoane ...intr-un sfarsit ne-am achizitionat abonamentele pentru 3 zile in valoare de 20 euro/ persoana.





Sunt prezenti radioamatori din toata lumea, multe federatii au stand de prezentare, zarva multa si buna dispozitie.

















Intalnirea din 2017, a fost dedicata evenimentului WRTC 2018.








YR8D este direct interesata si implicata in WRTC 2018. 

 Firmele mari producatoare de echipamente au fost si ele prezente cu produsele lor .
 Prezentare de top ......






































Dupa ce ne-am bucurat de echipamente noi, am trecut si la cele putin mai vechi.... :)))









Foarte multe conferinte si tombole cu premii substantiale......







Am avut placerea de a ma intalni cu multi prieteni radioamatori.....




In paralel cu hamradio a avut loc Maker Faire....









Cateva imagini video....





73 de YO8SSB!

Niciun comentariu: