vineri, 13 ianuarie 2017

Karpatian Dali - 2016/ YO8SSB

Karpatian Dali,  este o competitie de UUS, organizata de radioamatorii din US ( Ucraina). Participare buna, un concurs de calitate, statii cu semnale puternice si operatori care stiu sa te tina in priza pe toata perioada desfasurarii concursului. Scriu acest mic articol datorita faptului ca, acum cateva zile am primit o diploma foarte bine realizata de la ei.








M-am bucurat si mi-am adus aminte cu placere de aceasta competitie si ....... de prima noastra iesire din 2016,  pe munte. Concursul a avut loc in 07. Mai. 2016, am operat din Vf. Rarau, KN27sk, impreuna cu YO8CLN - Ghita. Aventura a fost una de iarna, zapada multa si adrenalina la maxim.

Cateva imagini din timpul concursului.....



















73 de YO8SSB!






Niciun comentariu: