miercuri, 12 octombrie 2016

IARU R1/ UHF/ SHF CONTEST 2016 - YR8D.

 IARU R1 UHF/SHF Contest 2016, a fost ultimul concurs de UUS,  la care am reusit sa urcam in Muntii Calimani. Iarna vine foarte repede sus in munti si spune stop participarii noastre in competitiile VHF/ UHF de pe munte pana in luna iunie din anul urmator.
 Anul acesta concursul s-a suprapus cu evenimentul organizat de YO8CLN, in Muntii Calimani, cu ocazia implinirii a 20 de ani de functionare a repetorului YO8C.  Target - ul nostru a fost doar  participarea.
 Vremea a tinut cu noi, soare, temperatura: 14 grade, vant aproape zero. Cum am ajuns sus in KN27OC, pe langa cele gospodaresti, am instalat si antenele pentru 432 si1296Mhz.



Conditii de lucru, clasice:

TRX; TS - 2000X
AMPL;  432Mhz - 100W.
AMPL; 1296Mhz - 150W.
Generator electric de energie pe benzina.
Antene ...cele din figura de mai sus ... :))))) 





Propagarea a fost destul de slaba, participarea foarte buna, concurs dinamic pe masura dimensiunii lui!

Operatori la YR8D, a fost YO8SSB si YO8DOH, care au dus greul celor 40 de QSO- uri in 432Mhz si doar 5 QSO -uri in 1296Mhz. Mi-am gasit repede o scuza... evenimentul placut la care am participat pe langa contest.

Imagini din timpul concursului....


YO8DOH si YO8NR.


YO8CKR


YO8CKR


Rezultat final....

40 qso -uri in 432Mhz.
 5 qso - uri in 1296Mhz.


Baliza in banda de 2m/  YO8VHF.




YO8DAR - Vasile, a pregatit si montat in Muntii Calimani, KN27OC, Vf. Retitis 2021m, o baliza pentru 2m. Puterea la emisie este de 1W, intr-o antena verticala de la DIAMOND. Baliza are indicativ YO8VHF, frecventa de emisie 144.444Mhz.


Cateva imagini din timpul instalarii balizei pentru 2m...




Tnx. YO8BDQ pentru FT-60.

YO8DAR

YO8DAR....la inaltime!!!






YO8C si YO8VHF... dupa 20 de ani!


YO8KRR/ YR8D




73 de YO8SSB!!!




Niciun comentariu: